KLANTENCASE: BUILDING GROUP JANSEN
De uitdaging
Met elke dag ruim 350 werknemers die actief zijn in het hele land, had de personeelsdienst een zware taak om de loonadministratie bol te werken. Voorheen werden de werkuren en verplaatsingen op papier geregistreerd en manueel verwerkt, wat veel tijd kostte en foutgevoelig was. Om die reden waren de laatste dagen van de maand erg hectisch, en werd er veel tijd verloren aan het manueel overtypen van de werkuren en berekenen van mobiliteitsvergoedingen.
Met dit in gedachten ging Building Group Jansen op zoek naar een manier om dit te vereenvoudigen en te versnellen.
Over Building Group Jansen
De oplossing
Met de installatie van een GeoDynamics blackbox en een registratiepaneel in deĀ ruim 45 wagensĀ is het verwerken van de werktijden een stuk eenvoudiger.
Elke werknemer heeft nu een persoonlijke badge. Met deze badge geven werknemers aan wanneer ze starten en stoppen met werken. Al deze gegevens worden real-time doorgestuurd naar onze beveiligde servers, waarna ze in onze software onmiddellijk beschikbaar en te verwerken zijn.
De volgende stap in het proces was deĀ automatische koppeling tussen het ERP-pakketĀ van Building Group Jansen. DankzijĀ onze web-servicesĀ kan het ERP-systeemĀ Microsoft Dynamics NAVĀ automatisch data inlezen.
Het resultaat
Na vier pakketten naast elkaar gelegd te hebben,Ā bleek GeoDynamics de juiste keuze. Naast de oplossing op basis van web-services scoorde GeoDynamics op het vlak vanĀ gebruiksvriendelijkheidĀ ook heel goed. Bovendien kon Building Group Jansen de toepassing makkelijk aanpassen aan hun vertrouwde manier van werken. IT-manager Vital Driesen, die verantwoordelijk was in de zoektocht naar de geschikte leverancier is tot op heden nog steeds zeer tevreden over de samenwerking.
En als kers op de taart steunen wij Building Group Jansen met hun tocht naar deĀ Mount VentouxĀ door het beschikbaar stellen vanĀ personal trackers.
“Wij besparen veel tijd, dankzij GeoDynamics”
De software van GeoDynamics wordt automatisch geĆÆntegreerd in onze eigen ERP- en CRM-toepassing.
Hierdoor werkt onze backoffice nog steeds op dezelfde manier als voorheen en krijgen ze bovendien meer inzichten dankzij accurate data.
Daarnaast kunnen wij altijd terugvallen op de knowhow van de support-afdeling, die ons al vaak geholpen heeft.